Fjernsupport

Hos HelpMyPC kan vi hjælpe dig med din computer, uden at vi behøver være fysisk til stede. Vi gør det enkelt og effektivt med fjernsupport.

Når du giver os tilladelse, logger vi ind på din computer via internettet. Du får et link fra os, hvor du indtaster en pinkode, som giver os adgang til at se din skærm og styre computeren. På den måde kan vi løse dine problemer, mens du ser med – og du slipper for at vente på, at en tekniker dukker op. Vi bruger fjernsupport til alt fra at rette softwarefejl, installere programmer og sætte e-mail op.

Når vi er færdige, logger vi ud, og vi kan først logge ind igen, når du giver os en ny pinkode.

Hvordan virker fjernsupport?

Det er ret simpelt. Først laver du en aftale med en af vores teknikere. Hvis han mener, at problemet kan løses med fjernsupport, sender vi dig en pinkode, som du bruger til at give os adgang til din computer. Du kan hele tiden følge med i, hvad vi laver, og du kan til enhver tid stoppe supporten, hvis du vil.

Fordele ved fjernsupport

Fjernsupport er smart, fordi vi kan se præcis det samme som dig på din skærm. Det gør det lettere for dig at forklare problemet, og det gør det nemmere for os at løse det.

Uanset hvor du er, kan HelpMyPC hjælpe dig med dine softwareproblemer – og du slipper for transportomkostninger. Vi kan også ofte løse opgaven hurtigere end ved et fysisk besøg, så du kan komme videre med dine opgaver.

Sådan gør du

Når du har lavet en aftale med en af vores teknikere, får du et link til TeamViewer. Her indtaster du den pinkode, du har fået fra os – og så er vi klar til at løse dit problem.