Ofte stillede spørgsmål?

  • home
  • /
  • Ofte stillede spørgsmål?

Klik på det spørgsmål du vil havde svar på.

Har du spørgsmål? Her finder du de mest ofte stillede spørgsmål, som du kan finde svar på. Finder du ikke svar på et af dine spørgsmål bedes du kontakte os på tlf.: 70355099 så vi kan hjælpe dig bedst muligt.

Skal jeg bestille tid eller kan jeg bare komme forbi?

Da vi oplever en stor tilgang af kunder grundet vores omfattende kvalitetsservice til ekspres tider.

Kan det derfor være en god idé at springe køen over og booke din reparation. Du kan booke en tid til din reparation her. Så står vi klar til at tage imod dig i en af vores flotte værkstedsbutikker. Du er selvfølgelig også velkommen uden tidsbestilling!

Er der garanti?

JA! Da vi udelukkende bruger originale kvalitetsdele, kan vi derfor med ro sind tilbyde alle kunder 12 måneders garanti på de dele vi har udskiftet. Samt du som forbruger er dækket af reklamationsretten på 24 måneder. Så slipper du for ”uforudsete udgifter” hvis der skulle være noget. Samtidig vil du blive prioriteret forrest i køen, så du kan have din enhed tilbage hurtigst muligt.

Hvad skal jeg medbringe når jeg kommer forbi med min computer?

Hvis det er en stationær PC? Det eneste du skal have med er selve computeren. Mus, tastatur og skærm behøver du ikke medbringe.

Hvad hvis det en bærbar laptop? Så skal du tage opladeren med!

Kan det betale sig for mig at få min computer repareret?

Vi arbejder efter rentabilitetsprincippet. Omkostningerne til en computerreparation bør efter vores mening ikke nå, eller overstige enhedens oprindelige værdi. Hvis reparationen koster mere end hvad din computer er værd, er det nok bedst at investere i en ny. Vi vil her give dig et ærligt og objektivt svar.

Beslutter du dig for at købe en ny computer, tilbyder vi vores fuldbackup service, hvor vi overføre alle dine data fra din gamle computer, over til den nye. Samtidig optimere vi fremtidssikre din nye computer mod Virus og Malware samt sætter den op for dig, så den klar til brug.

Reparere i alle computer modeller?

JA! Vi er ikke bundet af nogen bestemt producent. Vores fagteknikere er Apple og Windows certificeret med mere end 23 års erfaring i faget, hvad sikre dig som kunde branchen bedste kvalitets reparationer og fremragende kundeservice.

Hvor langtid tager det for jer at reparere min enhed?

Vi tilbyder ekspres reparationer til alle vores kunder uden at det skal koste ekstra. Da vi har vores eget varelager med mere end 10.000 reservedele, og vores fagteknikere er effektive, tilbyder vi derfor ekspres reparationer inden for 24 timer. Mobiler og iPads indenfor en time. (medmindre det er vandskade, så tager det 24 timer minimum fordi enheden skal tørres i en speciel maskine)

Skal jeg tage backup af mine data inden?

Vi anbefaler alle kunder at tage backup af deres computer, både regelmæssigt og inden den indleveres til reparation hos os. Er der ikke blevet taget backup inden, så tilbyder vi fuldbackup service af din enhed så alle dine vigtige data bibeholdes.

Jamen hvad nu hvis min computer, slet ikke vil tænde eller harddisken er ved at stå af?

Ingen panik! Vi kan i 90% af tilfælde gendanne dine tabte data og overføre dem til en ny computer eller ekstern harddisk.

Hvad indebære en fejlsøgningaf min computer?

Når du indlevere din computer til reparation hos os, starter vi med at lave en grundig fejlsøgning på hardwaren og softwaren, med nogle af branchens bedste fejlsøgningsværktøjer udviklet til Mac OSX samt Windows systemer. Så snart vi har fundet årsagen, kontakter vi dig med en beskrivelse af hvad din enhed fejler, samt et tilbud på reparationen. Vi laver ikke noget på din enhed, før du har accepteret vores tilbud.

Reparere i også iPhone og iPads?

JA! Vi reparere alle iPhone og iPads modeller. Da vi er søster virksomhed til MacVision Service Center, er du i total trygge hænder, når du indlevere din iPhone eller iPad til service hos os. Vores tekniker er Apple certificeret og vi har ikke lavet andet end at reparere Apples håndholdte enheder siden, de kom på markedet. Vi bruger kun originale/oem reservedele, og derfor yder vi 12 måneders garanti på den udskiftede del, grundet kvaliteten!

Hvor indlevere jeg min enhed til service?

HelpMyPC er en søster virksomhed til MacVision Service Center under samme ejerkreds. Det betyder at når du indlevere din enhed til reparation, så er det i en af vores MacVision Service Centre hvor reparationen forgår. Du kan se butikkerne her.